Los bericht bekijken
Oud 19 juli 2018, 04:13   #16
label321
Banned user
 
Geregistreerd: 7 januari 2017
Locatie: Usa
Berichten: 18
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Haarverlies kan op 1001 manieren plaatsvinden. Een collega van mij verloor alleen haren op zijn linker inham, maar in de loop van bijna 10 jaren behoorlijk diep wel. Daarna verloor hij pas haren op de kruin. Dat haren op de haarlijn dunner is zie je eigenlijk op latere leeftijd, dat je dit op jonge leeftijd al had zie je eigenlijk niet vaak. Misschien is dit gewoon het haar dat je hebt. Ik zou het goed in de gaten houden. Ik zeg altijd dat je haren echt heel lastig kunt terug halen, wat je verliest is weg. Minoxidil lotion smeer je en is eigenlijk vrij onschuldig tenzij je last hebt van een lage bloeddruk. Afhankelijk van welke je gebruikt kan het ook behoorlijk goedkoop. Andere medicijnen slik je en kunnen zoals elk medicijn bijwerkingen geven. Haartransplantaties zijn niet zo heel duur meer, maar het ligt eraan waar je dit laat doen en hoeveel haren je verplaatst natuurlijk. Genoeg info te vinden over alles!
Dat kun je zeker de rest van je leven die nanoxidil/mino blijven slikken?
Dus het is vreemd als haren aan de voorkant dunner zijn dan de haren op de andere plekken van je hoofd? Want dit is al jaren zo bij mij.
nanoxidil kost ook 40 euro. Dat blijkt een betere variant te zijn van mino.
Maar ik wil niet mezelf blauw betalen aan rommel wat toch nooit werkt.
Het enige wat ik kan zeggen is dat die kruin rechts dat ik dat altijd strak kam. Misschien schade door uittrekken haren? net als donkere mensen met hun haren en dan castroil olie gebruiken wat een wonder olie blijkt te zijn..
de ander zegt het zijn baby haren. Weer een ander zegt niks aan de hand.
Mn hoofd spint. Je zou spontaan van de stress haaruitval krijgen :-) Nee is niet grappig.
Ik hoor het wel weer.

Mvg Justin.
label321 is offline   Met citaat reageren