Los bericht bekijken
Oud 22 april 2019, 23:52   #17
mohawk
HaarWeb lid
 
mohawk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2019
Locatie: Ver, ver, heel ver weg..
Berichten: 94
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kermak Bekijk bericht
Ik snap uit je vorige topic dat je je enorm druk maakt om je haar (ik voel je pijn lotgenoot ikzelf maak het ook mee). Wat ik dan niet snap is dat je voor een budget kliniek kiest.

Je snapt toch dat je bij dergelijke klinieken en bij Esteworld geen consult met een arts zal krijgen, zelfs niet bij HWI. Je gaat een overeenkomst aan met een tussenpersoon die waarschijnlijk als kerntaak heeft: mensen doorverwijzen naar de klinieken. Dan vind ik het nog best knap van Esteworld dat ze jouw verwachtingen willen temperen.

Ben je überhaupt naar een arts in Nederland geweest, denk aan kliniek veldhoven, Eberson of Beauclinics. De informatie die ik daar kreeg verschilde enorm van hetgeen HWI mij voorschotelde bijvoorbeeld.

Daarnaast moet je je echt afvragen waarom verschillende klinieken verschillende hoeveelheden grafts aanbieden, ik weet het antwoord daarop niet, maar een arts lijkt me wel. Meer betekent in jouw geval echt niet beter.

Ik verkoop nog liever mijn ziel aan de duivel voor extra geld dan dat ik de kans waag op een kut resultaat na een jaar leed.
Wat was dat verschil dan tussen wat bijv. HWI je voorschotelde in vergelijking met anderen?
mohawk is offline   Met citaat reageren