Los bericht bekijken
Oud 16 mei 2003, 23:48   #5
Francis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2003
Berichten: 229
Dag Mark,

Een foto kan ik echt niet maken, vrees ik. Voor mij blijft dit, zoals voor iedereen hier, nogal een delicate zaak en hierin ben ik dan ook nogal vrij gesteld op mijn privacy...

Wat ik eigenlijk bedoel met het feit dat ik niet echt tevreden ben is eigenlijk het volgende:
- met een haartransplantatie heb je nog altijd weinig, dunnetjes haar - foto's van instituten bedriegen enorm (ik heb zelfs foto's van mijzelf waarop ik er uitzie als Gerard Joling, terwijl ik zeker en vast niet zo veel haar heb).
- getransplanteerde haren gedragen zich stugger dan je "echt" haar - ze lijken op één of andere manier zich altijd wat te gedragen naar de groeirichting die bepaald is tijdens de operatie. Wanneer je vervolgens in de wind loopt, dan gaat je haar volledig recht opstaan en dan kan soms er vrij zielig uitzien (vind ik -> veel gel gebruiken dus).
- zoals eerder aangehaald, vrij weinig haar -> sporten (zwemmen, en zo) wordt al moeilijker omdat je haar altijd in model moet blijven...

Langs de andere kant denk ik wel dat ik zeker geen slechte transplantaties gehad heb - ik heb verschillende kappers en dermatologen bezocht na mijn behandelingen en die hadden in het begin totaal niet door dat ik iets laten doen had. Die dachten echt allemaal dat ik naar hen kwam omdat ik zogezegd vragen had om mijn dunnerwordende haren...

Ik hoop dat je dit wat kan helpen... als je nog specifieke vragen hebt, laat ze dan maar komen... ik beantwoord ze wel!
Francis is offline   Met citaat reageren