Los bericht bekijken
Oud 24 januari 2008, 14:11   #18
hannakr
medewerker laser-kliniek
 
hannakr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2007
Locatie: Delft
Berichten: 75
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nordman Bekijk bericht
Hmz jammer Hanna...ik zou ht wel fijn vinden als ik een hele waslijst zou krijgen met allemaal klinieken, stuk handiger

Hey neda, fijn om te lezen dat het bij jou lukt!! Pijn vind ik zelf niet zo erg..ehm..nahja natuurlijk wel maar ik heb me wel es laten harsen en dat vond ik niet pijnlijk bijvoorbeeld Ik heb de site bekeken, tziet er wel modern uit! Helaas staat er niet vermeld wat de prijzen zijn wanneer je gebruik maakt van de GEM-technologie...Maarja nu wordt het wel lastiger kiezen hehe Korpos, Turkuaz...
Ik heb over deze techniek mijn twijfels (en dan heb ik mezelf zacht uitgedrukt).
Mooi verhaaltje op die site, dat wel, maar met een mooi verhaal alleen kom je er niet. Naar mijn idee beloven ze iets wat ze niet kunnen waarmaken en dat is goed te onderbouwen:
- pijnloos? Het vernietigen van een haarzakje is geen fijn gevoel.
- Gerichter te werk gaan? Dat zou betekenen dat ze een hele kleine kop moeten hebben, wat weer betekent dat een rug, uuuuuuuuren duurt.
- om de 4 werken terug komen? dan is de haar nog niet terug in de anagene fase, dat duurt met benen bijvoorbeeld 12 weken. Wat ga je dan in hemels naam behandelen na vier weken???
- geen prijzen...mmm iets heel moois beloven zonder prijzen, tja daar hou ik niet van. Openheid en eerlijkheid staat bij mij altijd voorop.

Maar ik wil natuurlijk geen kwaad spreken over anderen, maar mijn gevoel zegt hier dat het iets te rooskleurig is neergezet. Als het werkt bij mensen, zou het natuurlijk wel een super ontwikkeling zijn!!!
Waarom ga je niet voor een proefstukje erheen? kijken of het werkt...

Groetjes Hanna

Ps ja waren er maar lijsten he? ik snap helemaal hoe je je voelt hoor
hannakr is offline   Met citaat reageren