Discussie: Silk'n
Los bericht bekijken
Oud 27 mei 2011, 21:18   #34
FMS Wench
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2011
Berichten: 2
Hallo iedereen,

Na heel wat sites te hebben uitgeplozen meer dan een jaar geleden heb ik dan toch besloten om een Silk'n te kopen. Voor de Silk'n had ik ontzettend veel last van haargroei op mijn buik, en een enorme zwarte uitgroei in de bikinilijn en mijn bovenbenen. Ik had ook ontzettend veel last -buik en bikinilijn - van ingegroeide haren, uitslag na het scheren en rode 'bolletjes'. Ik heb het apparaat nu ongeveer een jaar, maar nog maar 4-5 keer gebruikt aangezien ik het met mijn zus deel en meestal in het buitenland zit voor werk.

De haren zijn zeker niet permanent weg, maar ik ben toch redelijk blij met het resultaat.

Buik: Geen ingegroeide haren meer, geen uitslag of bolletjes of wondjes na het epileren of scheren. Haargroei is zeker 70% minder en de haren groeien veel trager terug en zijn zeer dun. De dikke, zwarte, hardnekkige haartjes heb ik al een paar maanden niet meer gezien. De paar overige haartjes dat om de 2-3 weken nog eens flauw boven water komen piepen, epileer ik gewoon weg.

Bikinilijn/bovenbenen: Veel minder ingegroeide haren, uitslag en bolletjes. Ik ga niet zeggen 'geen' meer, maar het is zo miniem dat ik eindelijk weer eens een bikini durf aan te doen, wat vroeger ondenkbaar was door de vele ingegroeide haren/wondjes/rode bolletjes van het vele scheren. De haren zijn zeker voor 50-60% minder, wat voor mij al een enorme opluchting is. De haren groeien veel minder snel terug. Vroeg stond ik iedere dag in de douche om de haren te verwijderen, nu maximaal 1 maal per week. De haartjes zijn ook veel minder dik.

Ik hoop een paar mensen geholpen te hebben met mijn ervaring met dit apparaat,

Veel succes iedereen,

FMS Wench
FMS Wench is offline   Met citaat reageren