Los bericht bekijken
Oud 4 februari 2019, 00:02   #6
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Bij beperkt aantal donorharen wordt dat aantal inderdaad verdeeld over het te behandelen oppervlakte. Logisch is dan dat het vaak resulteert in een lagere dichtheid. Als je genoeg donor hebt dan zit er TECHNISCH gezien een limiet op de dichtheid. Voorheen werd er wel gebruik gemaakt van een laser om de gaatjes in de hoofdhuid te maken waar er een graft in werd geplaatst, maar dat gebeurt ook niet meer wegens slechte resultaten. Omdat je ook de haargrens wilt laten verlagen hoeft er geen rekening gehouden te worden met haarwortels die al aanwezig zijn in het gebied, want er groeit daar immers geen haar. Wat wel weer jammer is: het gaat om de haarlijn, en daar kun je alleen grafts laten zetten met 1 haartje. Er is een maximale dichtheid die de techniek van nu kan behalen. Hoe en wat dat tegenwoordig is weet ik ook niet, maar als je van jezelf voor de rest wel een hoge dichtheid hebt dan ga je dit verschil misschien wel (duidelijk) zien. Ik heb helaas wel slechte resultaten mogen bewonderen. Dat de klant zelfs de nieuwe haarlijn probeerde te verwijderen met een pincet. Wilde een jaar of 20 terug ook een minimale HT op de inhammen en op de dag van de behandeling vroeg de arts vlak voor de behandeling ook of ik niet mijn haarlijn 1 cm wilde verlagen. Ben nu nog blij dat ik het niet gedaan heb zeg! Maar goed, dat was toen. Ik weet werkelijk waar niet hoe dicht ze tegenwoordig een kaal stuk (voorhoofd) huid kunnen implanteren? Vandaar dat mijn advies is om jouw wensen en verwachtingen duidelijk op tafel te leggen bij de consulten. En vraag ook echt duidelijk om een eerlijk antwoord over de maximale dichtheid die ze kunnen bieden. Ben eigenlijk zelf wel benieuwd wat er tegenwoordig mogelijk is. Succes!
Reet is offline   Met citaat reageren