Los bericht bekijken
Oud 16 december 2001, 11:55   #2
Chris
HaarWeb lid
 
Chris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2001
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 291
Lightbulb Kortingen BN-ers

Hallo allemaal,

NEWS NEWS NEWS. (maar eigenlijk ook weer niet, want ik vermoedde het al....)

Éen van onze lotgenoten heeft contact opgenomen met LA m.b.t. dit onderwerp en vroeg mij het volgende te posten op HaarWeb:


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hoi Chris,

Ik heb recentelijk contact opgenomen met LA om te vragen hoe één en ander nu in elkaar steekt m.b.t. kortingen voor Bekende Nederlanders. N.a.v. je vraag op HaarWeb zou ik je willen vragen of je het volgende kunt plaatsen op HaarWeb:

In eerste instantie kreeg ik de receptioniste aan de lijn en daar legde ik mijn vraag aan voor. 'O, wacht even....dan verbind ik u even door.....' was haar reactie.

'Met Erwin'.

Ik werd direct doorverbonden met de directeur.

Aan de directeur vertelde ik dat ik uit naam van een familielid belde (die dus een BN-er is) en legde mijn vraag m.b.t. de eventuele kortingen voor Bekende Nederlanders aan de directeur voor. Ik kreeg van dhr. Kettman te horen dat Bekende Nederlanders inderdaad géén enkele vergoeding krijgen voor reclame-activiteiten.

Echter......en dat vermoedde ik dus ook al.......hij vertelde daarbij dat men wèl de 2e en 3e behandeling GRATIS kreeg. En........uiteraard waren er ook wel afspraken te maken over de 1e behandeling, maar één en ander hing helemaal af van wie die Bekende Nederlander dan zou zijn.

Verder kreeg ik te horen dat LA veel verzoeken kreeg van mensen (Bekende Nederlanders?) die een korting wilde hebben op hun transplantatie, maar......'we kunnen niet bezig blijven natuurlijk, we moeten wèl nog geld blijven verdienen!', was de reactie van de directeur.

Verder vertelde hij me dat Gerard Joling inderdaad een grote rol heeft gespeeld m.b.t. het doorbreken van het taboe op haartransplantatie's. Maar dat Dick Advocaat ervoor gezorgd heeft dat 'de kalende man' uiteindelijk over de streep werd getrokken. Ook vertelde hij me dat ze Dick Advocaat 'aan het hoofd hebben moeten blijven zeuren' (dit waren zijn letterlijke woorden) om zich beschikbaar te stellen voor reclame-doeleinden.

De directeur bleef me erop wijzen dat Bekende Nederlanders géén vergoedingen krijgen voor hun reclame-activiteiten. Wat dat betreft is de opmerking op de website -in mijn ogen- dus correct, maar ik begrijp wat je bedoelt met het misleidende karakter; de bezoeker kan gaan denken dat deze BN-ers geheel belangeloos hun medewerking leveren aan reclame-doeleinden omdat ze er géén vergoeding voor krijgen. Géén vergoeding dus, maar wèl een korting op hun behandelingen!

Groetjes,
Rxxx

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Het zit dus precies zo zoals ik dacht dat het zat.

Chris.

Laatst gewijzigd door Chris; 16 december 2001 om 15:24
Chris is offline   Met citaat reageren