Los bericht bekijken
Oud 16 december 2001, 15:36   #4
Chris
HaarWeb lid
 
Chris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2001
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 291
Question Re: vork in de steel?

Citaat:
Originally posted by jornkielman
Forumleden,

jullie moesten eens weten hoe de vork in de steel zit. Heel die waarschuwing op de site van LA is een reactie op de bezigheden van transhair. LA was namelijk een vroege agent van deze, van origine, Duitse organisatie.
Hoi Jorn,

Long time no see.....

Wat bedoel je precies met het feit dat die waarschuwing een reactie is op de bezigheden van Transhair? Waarom denk je dat?


Citaat:
Joling heeft zijn eerste behandeling bij transhair ondergaan en ik weet dat hij toenertijd wel degelijk een fiks bedrag per maand ontving voor reclamedoeleinden.
Aha. Dus hij heeft zijn eerste behandeling bij Transhair laten doen. Maar waarom is hij dan overgestapt op La$er A? En als ik het goed begrijp maakt (of maakte?) jouw bedrijf Transhair dus ook gebruik van bekende nederlanders zoals Joling om hun produkt te promoten? (NIET dat daar iets mis mee is overigens......I mean kijk naar Monique v/d Ven (FBTO) en Willem van Hanegem (Megapool) bijvoorbeeld).

En het feit dat hij indertijd bij Transhair een fikse vergoeding voor reclamedoeleinden kreeg, staat nu toch los van het feit dat hij dit bij La$er A. niet krijgt?


Citaat:
Waarom is LA zoveel duurder dan transhair?
Omdat de reclamekosten simpelweg doorberekend worden in de kosten van een Haartransplantatie en niet omdat ze een ' unieke' methode hanteren.
Kun je me de prijsverschillen tussen LA en Transhair vertellen? Ik kan nl. op de Laser A. website nèrgens prijzen vinden!

Bedankt voor je info!
Chris.

Laatst gewijzigd door Chris; 16 december 2001 om 15:49
Chris is offline   Met citaat reageren