Los bericht bekijken
Oud 23 december 2006, 12:14   #19
gletscher
HaarWeb lid
 
gletscher's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2005
Berichten: 126
van haaTweb naar haaRweb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kurt
eerlijk gezegt had ik in het begin toen ik hier mij aanmelde ook het gevoel dat fina het enige werkende middel was en dat andere middelen niet veel voorstelden (ik gebruikte al fina voor ik haarweb leerde kennen) maar nu heb ik dat niet meer!
Kurt!

Dank je wel!
You make my point.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH
Gletscher, ik ben er van overtuigd ..............Maar als je een leuk product hebt, dan zal er vast een moderator zijn die zich geroepen voelt om het een goed plekje te geven.
AnthonieH

Dank je wel!
You're the man!
Ik vind jou antwoord heel positief en heeft me bewogen tot het volgende.

Voor alle leden die het nodig vinden titels te wijzigen, te schelden, mensen belachelijk te maken, oude postings door te lopen om weet ik wat te bewijzen, en een hele hoop negatieve beweringen te plaatsen: ga lekker je gang.
Jij hebt nog een hele weg te gaan om te begrijpen dat je mij beslist niet raakt, maar alleen negatieve stress in jezelf aan het opbouwen bent.
En negatieve stress is erg slecht voor je haarsituatie. Dus wie schaad je nu eigenlijk?
Als we allemaal als goed voornemen voor 2007 gewoon niet meer reageren op negatieve bijdragen van Haarweb leden, dan wordt haaTweb weer een mooi haaRweb.

Fijne feestdagen en een heel gelukkig 2007 voor iedereen!

Gletscher.

Laatst gewijzigd door gletscher; 23 december 2006 om 12:16
gletscher is offline   Met citaat reageren