Los bericht bekijken
Oud 23 december 2006, 13:19   #20
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gletscher
Voor alle leden die het nodig vinden titels te wijzigen, te schelden, mensen belachelijk te maken, oude postings door te lopen om weet ik wat te bewijzen, en een hele hoop negatieve beweringen te plaatsen: ga lekker je gang.
Jij hebt nog een hele weg te gaan om te begrijpen dat je mij beslist niet raakt, maar alleen negatieve stress in jezelf aan het opbouwen bent.
En negatieve stress is erg slecht voor je haarsituatie. Dus wie schaad je nu eigenlijk?
Als we allemaal als goed voornemen voor 2007 gewoon niet meer reageren op negatieve bijdragen van Haarweb leden, dan wordt haaTweb weer een mooi haaRweb.

Fijne feestdagen en een heel gelukkig 2007 voor iedereen!

Gletscher.
Ik denk dat deze post nog het meest geschikt is voor jezelf eerlijk gezegd. Lees bijv. je eerste post in deze thread eens terug,
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gletscher
Da's nu precies waar het mis gaat op Haarweb. De actieve moderatoren, ofwel de Haarwebpolitie. Dat ze misschien inconsequent optreden aangaande onderwerpen waar ze totaal geen kaas van hebben gegeten is tot daar aan toe, maar nog erger is het met de onderwerpen die juist wel binnen de kernonderwerpen van Haarweb vallen. Daar wordt namelijk ernstig met verschillende maten gemeten. De 'alternatieven' worden liefst zo veel mogelijk onder een noemer weggemodereert, terwijl de finasteride gerelateerde onderwerpen zo breed mogelijk gedragen worden. Hoewel we allemaal weten dat dit tot nu toe het misschien het "beste" (let op de quote tekens!!!) middel is, vormt dit echt geen heilig middel voor een absolute en bevredigende oplossing voor iedereen. Je hoeft dit maar een keer zelf te ondervinden als je, je leven aan het vergallen bent door alle blijvende bijwerkingen en schade die het kan veroorzaken. Juist door een gelijkwaardig moderator beleid te geven aan misschien nu oncontroversiële methodes en middelen, zou Haarweb best in staat kunnen zijn revolutionaire oplossingen aan het daglicht te stellen. Hier zou het dan ook groot in kunnen worden. Nu lijkt het wel een smalbandige politiestaat en dat is verdomd jammer.
dan vraag ik me af wie er nu eigenlijk negatieve stress aan het opbouwen is. Het is heel goed als je meedenkt over haarweb en er zijn vast heel veel dingen die beter kunnen en die wij zelf niet eens meer zien omdat we hier al zo lang rondhangen. Maar in plaats van constuctieve tips of suggesties te geven begin je meteen met afbreken en het forum een 'politiestaat' te noemen. Je bent denk ik vergeten dat we hier alles met de beste bedoelingen doen, dat niemand baat heeft bij een complot tegen wie dan ook en dat we ook veel energie stoppen in het laten zien van de negatieve kanten van middelen als finasteride.

Ik hoop dus dat je nog even de moeite wilt nemen om goed onder woorden te brengen wat je precies dwars zit en hoe je het anders zou willen hebben. Tomaten gooien kunnen we allemaal, tomaten kweken is een stuk nuttiger.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 23 december 2006 om 13:26
Tiuri is offline   Met citaat reageren