Los bericht bekijken
Oud 23 december 2006, 19:30   #24
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another
Ik vind dat het topic over islam bijvoorbeeld open had mogen blijven, maar dat niemand van ons meteen naar de bad post knop had moeten reiken.
De reden dat we reageerden zoals we deden (of sommigen van ons niet iedereen deed er aan mee) toch vragen schept.
In plaats van te klikken op de bad post knop als iemand een opmerking maakte over een groepering, is het beter om ook uit te gaan zoeken WAAROM die opmerking geplaatst werd.
Als daar geen gewone verklaring voor is, maar dat de opmerking enkel geplaatst werd om uit te lokken, kan er alsnog naar de bad post worden uitgeweken.

Juist daarom vond ik dat Tiuri z'n werk goed deed;
-Biljart nam de kaaskop opmerking (die ik niet weer uit ga schrijven)
-Hij gaf geen reden waarom hij 'ons' zo noemde, en was er duidelijk op uit om te stoken (als jullie ons zo noemen, dan noem ik jullie...)
-Tiuri gaf hem een weekje afkoeltijd.

Ik wil ook eerlijk zijn, en zeggen dat ik zelf toen de moslimgemeenschap voor geiteneuker uit wou maken, ter illustratie hoe frustrerend het is om een bevolkingsgroep namen te gaan geven zonder onderbouwing. Voor andere moslims was deze opmerking dus niet bedoelt

Tiuri mag deze post (in de islamthread) dan ook verwijderen (als hij daar zin en tijd voor heeft)


Ik zou het zelf juist mooi gevonden hebben als we erachter zouden zijn gekomen waarom er een aantal mensen negatief tegen de islam aan kijken.

Ikzelf heb bijvoorbeeld een gevoel van oppassen als ik moslims zie. Daar kan men dan wel over vallen, maar daar heb je niks aan. Het gevoel is er, en het is er met een reden.
Waarom zou dat gevoel er zijn, en wat kan er aan gedaan worden?

Op deze vragen hoeft niemand in te gaan, want dan komt er wéér een islam thread. Dit was puur ter illustratie
Tiuri het is mijn bedoeling niet om hier een islam thread van te maken.

Another, als je nou 1 keer door een moslim word uitgescholden en of in elkaar word getrapt, dan pas je altijd op voor moslims die je 's avonds tegen komt. Dat heb jij en Darkster. Darkster heeft het zelfs toegegeven dat hij...misschien is het jouw ook eens keer overgekomen.
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline   Met citaat reageren