Los bericht bekijken
Oud 31 oktober 2002, 21:45   #8
Sandy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2002
Berichten: 21
Hoi,

Op mn buik zijn de haren niet goed meer te zien.
Ja het resultaat van de laserbehandelinig wordt steeds
zichtbaarder.
Ben vandaag zelfs onder de gemeenschappelijke douche van
de fitness geweest.
Was een overwinning. Je kan alleen van dichtbij hier en daar nog wat zwarte puntjes.
Voor mij was dit echt een historische dag.
Toch nog een lichtpuntje van de week.
De rest van de week was zwaar
Mijn vriend heeft namelijk na 4 jaar besloten dat ie toch niet meer wil samenwonen, omdat ie niet weet wat ie nu werkelijk wilt.
Ik begon eindelijk meer zelfvertrouwen te krijgen om mijn overbeharing aan te pakken..
En was voor mij een belangrijke stap om aan de laserbehandeling te beginnen.
Mijn vriend heeft me daarbij gesteund. Maar op het moment valt de rest van mn wereld aan diggelen. Terwijl ik dus net midden in het proces zit om mn overbeharing aan te pakken.
Bovendien heeft het niet alleen geestelijke consequenties maar ook financieel, ik heb waarschijnlijk het geld wat ik voor de laserbehandelingen op zij heb gezet voor andere dingen nodig.
Dus ook met de tegenslag dat de verzekering niets vergoed. Hoop ik dat ik in ieder geval nog 2 laserbehandelingen kan betalen.
Onlangs las ik in een blad het volgende uitspraak

ALS EEN DEUR ZICH NAAR GELUK SLUIT
OPENT ZICH EEN ANDERE DEUR
ALLEEN KIJKEN WE SOMS ZO LANG NAAR DIE GESLOTEN DEUR DAT WE DIE OPEN DEUR NIET OPMERKEN

Die uitspraak raakt me. Op het moment kijk ik nog teveel naar een gesloten deur. Maar hoop toch snel die open deur op te merken.


Sandy is offline   Met citaat reageren