Discussie: ledenaantal
Los bericht bekijken
Oud 26 januari 2009, 13:57   #10
herfstblaadje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 24
Volgens mij moet iedereen hier welkom zijn.

Er is in het forum immers een duidelijk onderscheid tussen benoembare haarproblemen: AA, AGA, etc en vervolgens de rubrieken: Haarproblemen bij mannen, Haarproblemen bij vrouwen. Zo'n benaming is heel algemeen en mag dus zo worden gebruikt.

Een kapselprobleem, of een vraag over gel of roos valt daar ook onder. En geloof me: pubers hebben echt wel behoefte aan een serieus antwoord. En dat vind je niet altijd op 'meidensites'. In dit geval kunnen de ervaren gebruikers de groentjes juist helpen. Daarom komen ze op dit forum. Laten we ze voor zover mogelijk helpen.

Het valt me zowiezo op dat de algemene rubriek Haarproblemen bij vrouwen erg wordt gedomineerd door AGA-achtige vragen en problemen.

'Gewone haarprobleempjes' (zoals bijvoorbeeld door ijzertekort) raken daardoor in de verdrukking, want het is immers slechts een haarprobleem van tijdelijk aard. Vrij vertaald: heb geduld, het gaat vanzelf over. Niet zeuren.

Ik kan me voorstellen dat forumbezoekers daardoor geïntimideerd raken. Zeker als ze soms nogal onaardig worden afgeblaft.

(just my two cents)
__________________
3xd ijzertabletten 200mg
2xd MSM 1000 mg
1xd Vit. B. complex
2xd L-lysine 500 mg
Veel sinaasappelsap

Gestopt:
1xd Rumex Crispus (per 26 jan 2009, kuur 3 wkn)
herfstblaadje is offline   Met citaat reageren