Discussie: Advies gevraagd
Los bericht bekijken
Oud 18 september 2017, 09:40   #10
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Ik heb ruim drie jaar geleden een ht bij Esteworld laten uitvoeren, 2820 grafts en ik ben nu 42 jaar.
Ik slik geen fina of iets dergelijks, wel eenmaal daags Curegen spray. Mijn toestand van mijn haar is stabiel en niet achteruit gegaan tot nu toe. Op onze leeftijd heb je meestal het ergste al gehad en gaat je haarverlies vertragen. Destijds heb ik mijn kruin niet laten behandelen omdat ik geen volledig kale kruin heb, wel dun haar. De chirurg was van mening dat het dunne haar ging aansterken met de Curegen maar dit is maar deels gelukt. Daarom overweeg ik al meer dan een jaar om nog een tweede ht te laten uitvoeren. Zelf heb ik er weinig problemen mee maar het contrast is nu wel groter omdat het voorste en middelste gedeelte door de ht nu wel vol gegroeid is. Ik heb nog een goede donor dus behoort een tweede ht tot de mogelijkheden maar nu terug on topic.
Als je echt zou zien dat je haaruitval toeneemt kan je nog altijd overwegen om op het zwaardere spul over te schakelen maar het kan ook zeker zonder.
Met Esteworld maak je een goede keuze zeker prijs/kwaliteit.
Je moet mijn verslag maar eens lezen.
Ik zou niet twijfelen, wat heb je te verliezen, je zal de komende vijf jaar op een wolk leven en niet meer met je haar bezig zijn. Zo ervaar ik het toch.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren