Los bericht bekijken
Oud 9 oktober 2018, 13:19   #86
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janneke100 Bekijk bericht
Hoi, misschien kan hier iemand mij adviseren. In het kort: na maandenlange hevige haaruitval en uitgedroogd haar door de airco en zon lijkt de haaruitval nu te zijn gestopt. De laatste week waste ik op aanraden van de kapster alleen maar met babyshampoo om mijn hoofdhuid weer rust te geven. Ik heb een tijd een jeukende hoofdhuid gehad en een lichte schilfering maar niet echt heel erg. Mijn overgebleven haar is echter volledig naar de maan. Ik heb dit zelf al trachten te verbeteren door eens in de week een masker en leave in conditioner te gebruiken omdat mijn haar zo poreus is dat het heel veel klitten krijgt tijdens wassen, het gevolg was een build up. Alle troep is er weer uit maar mijn hoofdhuid is nu weer snel vet maar wel met gortdroog haar. De babyshampoo moet ik enkele weken volhouden maar mijn haar wordt alleen maar droger en droger en nu ook statisch. Voor mijn gevoel is blijven wassen met babyshampoo niet goed want babyshampoo reinigt maar voedt niet las ik. Ik zoek nu een goede shampoo die mijn vettige hoofdhuid bestrijdt maar mijn dorre haar ook voedt, voor zover mogelijk want kapot is kapot helaas. Maar hoe verzorg ik het het beste. Het moet vrij zijn van parabenen etc . Of beter toch advies opvolgen en doorzetten. :-(

www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=35101
theo sluis is offline   Met citaat reageren