Los bericht bekijken
Oud 13 augustus 2018, 02:02   #4
Francis325
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2018
Locatie: Reeuwijk
Berichten: 1
Geslacht:
Ontstekingswaarden te hoog

Dag Wolvin en de rest,


Ik heb al 2 jaar gestage haaruitval en 8 maanden geleden ben ik naar de huisarts gegaan. Ze beaamde bij onderzoek dat ik extreem uitdunnend haar heb ( 2/3e ben ik kwijt, zei ze) , vooral boven op mijn schedel tot aan mijn pony. Ook is het extreem snel vettig na een wasbeurt met 0% shampoo. Bloed getest en ik bleek een gevaarlijk laag Vit.D gehalte te hebben. Kreeg direct 25000 IE shots in de mond per week en na paar maanden over op pillen van 800 IE per dag. Die moet ik elke dag blijven slikken. Ook had ik lichte ontstekingswaarden in mijn bloed. Kan gebeuren bij een verkoudheid ,zei ze. Maar ik was niet verkouden zag ze. Nu is het geval :mijn haar blijft uitvallen. Je kan op mijn schedel kijken en ik ben 45 jaar. (mijn collega's halen zelf de haren van mijn rug af als ze achter me lopen)

Verleden week terug gegaan naar de Huisarts voor de haaruitval en na onderzoek kreeg ik een verwijskaart voor de Dermatoloog.


Bij de Dermatoloog (een vrouw) direct na het onderzoek bloedtesten moeten doen waaruit bleek dat mijn ontstekingswaarden nog altijd te hoog zijn.
Ook zei ze: of je hebt Alopecia androgenetica of je hebt haaruitval door iets anders binnen in je. (je organen die niet goed werken )


Dus de Dermatoloog wil dat ik bij de internist word onderzocht en dat gaat eind Augustus gebeuren bij de afdeling Hematologie. (ook een vrouw)

Dit omdat mijn ontstekingswaarden al 6 maanden wat te hoog zijn.


Ik ben nieuw op dit forum en wilde mijn verhaal met je delen.
Sterkte allemaal
Francis325 is offline   Met citaat reageren