Los bericht bekijken
Oud 2 oktober 2002, 09:29   #7
jose
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2002
Locatie: noord-brabant
Berichten: 84
Ha die Do,

Even antwoord op jouw vragen.

Vorig jaar heb ik dus een haarwerk laten maken van synthetisch haar, in Eindhoven bij Top Fushion, waar ze dus zeiden dat "eigenlijk" mijn eigen haren eronder uit moesten, maar dat ze dit de 2e keer ook nog konden doen. (pffff, gelukkig dat ik hier voor gekozen heb).

Ik wil overigens dit bedrijf niet aanvallen, want ze hebben me absoluut niet gepushed of zo, de man die mij hielp zei zelfs, dat ik al heel vroeg besloot een haarwerk te nemen.
Maar omdat het nogal een tijd duurt, ong. 3 maanden, tot het klaar is, was ik over de periode van "haaruitval in de nazomer/herfst" heen, en mijn haren liet ik groeien, dus toen het zover was, was mijn hoofd weer goed te bedekken met mijn eigen haren. (toen ik het dus aan liet meten, had ik hele korte haren, en ze zijn altijd al heel dun geweest, dus het zag er niet uit).
Gelukkig kon ik dus meteen dit haarwerk verwijderen, wat ik dus bijzonder graag wilde, omdat het bevestigd was met lijmpuntjes, die heel mijn huid irriteerde, rood en gezwollen, en het voelde dus op de bevestigingspuntjes niet lekker. (dus eraf en in de kast) Was natuurlijk veel geld kwijt, maar heb een behoorlijk bedrag retour gekregen van het bedrijf omdat op dat moment niet langer gebruik maakte van de diensten, en mijn tweede haarwerk is dus daar gebleven.

Overigens wil ik nog wel zeggen Do, ik schrok er niet echt van dat ze zeiden dat mijn eigen haren eraf moesten, want telefonisch had ik informatie gevraagd in Utrecht, bij K33, en die zeiden heel resoluut, JA HOOR, UW EIGEN HAREN WORDEN ER AFGESCHOREN!

Dit was zeker iemand met een bos haar van hier naar Tokio!!!!!

DO, nog een paar kleine vraagjes:
Hoe lang draag jij eigenlijk al een haarwerk?
Hoe kom ik aan adressen van bedrijven, op Internet kan ik er natuurlijk wel een heel aantal vinden, maar ze zijn meestal erg ver uit mijn buurt.

Groetjes, Jose
jose is offline   Met citaat reageren