Los bericht bekijken
Oud 24 oktober 2002, 21:51   #12
Mie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2002
Locatie: overijssel
Berichten: 53
Bedankt adrie!

Ben blij dat ik van je hoor dat je dus in ieder geval niet kaal wordt als je een gewone pruik draagt, en ik begrijp dat je de haaraanzet kan verdoezelen. Zie er nog wel heel erg tegenaan, vooral voor de buitenwereld, om dan uiteindelijk met een pruik op de deur uit te gaan. Lijkt me dat je denkt dat iedereen het ziet.Maar ja zo dun als het nu is ( net zoals jij zei bij je pony knapt 't trouwens ook zo af, zo fijn is het, en ben ook vooral aan de voorkant en bovenop heel dun behept)
Maar uit jouw woorden maak ik op dat het wel goed voelt nu, buiten dat de pruik wel snel slijt, daarom denk ik er toch over om een pruik te nemen via internet, is veel goedkoper! Volgens mij moet je er wel met een kreditcard betalen als je vanuit het buitenland besteld. Maar die kan volgens mij iedereen bij de bank aanvragen als je 'm nog niet hebt. Kun je ook wel misschien via een kennis doen die er een heeft en daar dan mee afrekenen! Het nadeel is wel dat je als de pruik niet bevalt je 'm weer moet terugsturen en 'm alleen kunt omruilen voor een andere De verzendkosten ben je dan wel altijd kwijt (rond de 22$ zag ik, 2x heen en terug!). En de kleur en maat is ook afwachten...

Ik ga wel eerst, zoals Do mij aanraadde, eens kijken bij een haarwerkcentrum, om eens te zien en te voelen hoe het nu is, maar dat is omdat ik nog nooit een pruik op heb gehad.

Ben trouwens echt blij dat ik van jullie hier antwoord krijg, heb ik heel veel aan! Geeft me weer een opsteker! Had vandaag weer echt een dipje om m'n haar, vooral omdat ik iemand dan vertelde van m'n probleem, en kreeg meteen een hele negatieve reacktie. Zo van : Neee je moet geen pruik nemen! Dat kun je altijd zien en dat ziet er niet uit, en ik ken wel iemand met een pruik, en dat was een hele dure, maar dat kon je heel goed zien. En dat is altijd zo. Dan denk ik dus , wat moet ik dan??M'n haar nu ziet er ook niet uit, een hoofddoek of pet type ben ik ook niet, en m'n zelfvertrouwen gaat er zo alleen maar op achteruit! Extensies moet je nemen, zei ze. Maar ik weet zeker dat dat in m'n dunne haar niet houdt/afbreekt!

Nou, Ik wou dat dat taboe er eens uit ging over pruiken, alsof iemand een pruik neemt omdat íe dat leuk vind! Zijn er maar weinig vogens mij! een beetje begrip zou fijn zijn.

Nou toch 'n beetje lang weer geworden, hè adrie, maar 't lucht op en hartstikke fijn dat je reageerde.
groetjes, Mie
__________________
:p mie
Mie is offline   Met citaat reageren