Los bericht bekijken
Oud 2 juni 2005, 14:46   #8
sigur
Registered User
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 1.040
Ik kwam een tijdje geleden via het internet hier op het web binnengerold en ben niet meer weg te slaan. Op het moment dat je binnen bent hou je je vooral bezig met wat er aan informatie aangeboden wordt (spreek voor mezelf) totdat je je ineens beseft dat het web inderdaad is begonnen met één geniale gedachte, met één iemand die zoveel jaar geleden een briljant idee had.
Heel erg gefeliciteerd met dit kunstje!

Ik heb heel veel aan het haarweb gehad en heb er nu nog steeds heel erg veel aan! Het lijkt soms net alsof je een leuk gezellig vertrouwd café binnen wandelt.
Ook kunnen de vonken er bij sommige discussies flink van af slaan, maar daar hou ik op zijn tijd ook wel van.

Grappig vind ik het ook te bedenken dat er op hetzelfde moment als ik, heel veel andere mensen achter de computer zitten te wachten op een reactie, om te reageren of om te lezen. Dan stel ik me de landkaart voor en zie ik allemaal stipjes.
Het is gewoon als in het dagelijkse leven, met de één 'heb je meer' dan met de ander en aan de naam van een persoon plak je een karakter vast, die het beeld omvat dat je van die ander hebt, door de ervaringen en reacties die je van die ander hebt gelezen.

Nogmaals gefeliciteerd, een mooie manier om iets te doen voor een ander en een mooie overwinning voor jouwzelf!!!!!!
sigur is offline   Met citaat reageren