Los bericht bekijken
Oud 8 januari 2004, 00:10   #12
Anjo
HaarWeb lid
 
Anjo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 214
Hoi Wendy,

Hoe is het met je? Sorry dat ik een beetje laat reageer. Ook vaak druk, maar soms ook niet in de mood.. Vanavond dus wel, ff flink zitten lezen.. Balen, meid, dat het allemaal zo hard gaat. Het is gewoon hartstikke rot, niets dat het tegen kan houden. In die fase had ik alleen maar het gevoel van, was ik maar een paar maanden verder, dan weet ik of ik alles kwijt zou zijn of dat alles weer goed zou komen, dan is het duidelijk.

Ik ervaar het web niet altijd als alleen maar oplossingen. Wel handig als tips enzo maar zeker ook om ervaringen uit te wisselen. Het is alleen wel moeilijk om je echte gevoelens op het web te uiten.. volgens mij kun je dan beter eens telefonisch met lotgenoten contact opnemen. Bij de patientenvereniging zijn mensen die je hierbij kunnen helpen.

In september ben ik met een aantal meiden van het haarweb bij elkaar gekomen om als lotgenoten eens bij te babbelen. Ik vond het heerlijk. Het gevoel dat je niet alleen staat en meiden die het pas hebben of er al jaren mee omgaan. Binnenkort komen we weer eens samen. Als je het leuk vindt ben je natuurlijk van harte welkom.

Neem lekker de rust en tijd, Wendy! Praat met vriendinnen en brul eens lekker. Maar gebruik die tijd ook om dingen te doen die je leuk vindt. Verwen jezelf! Je hebt het in deze periode natuurlijk hard verdiend. Ik heb natuurlijk makkelijk schrijven, maar wens je echt veel sterkte.

Groetjes,

Anjo
Anjo is offline   Met citaat reageren