Discussie: Hellup m'n arm!
Los bericht bekijken
Oud 27 oktober 2004, 16:04   #3
Lies86
Be a miracle
 
Lies86's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 932
Hoi hoi,


Ik heb ook allopecia Areata universalis, en nog nooit haar gehad op armen of benen. (makkelijk hoef je ook niet te scheren) heb trouwens helemaal geen lichaamshaar.
Ik heb het destijds aan mijn arts gevraagd en ook op die plekken kan het gewoon weer terug komen.
Zelf vind ik geen lichaams haar niet zo'n probleem je hoeft je niet te scheren, en ik ben vanmezelf blond dus mijn haar was toch al amper zichtbaar!!

Ook wenkbrouwen en wimpers ben ik helemaal kwijt geweest.
Ze zijn weer terug gekomen, maar nu ook weer aan het uitvallen.
Een klein kaal plekje in mijn linker wenkbrouw, en nog maar 2 halve wimpers,op mijn onderste oogleden heb ik overigens nog nooit haar gehad!!!
Best een raar gezicht 2 halve wimpers, maja tis niet anders.
Als mijn wenkbrouwen harder gaan uitvallen scheer ik ze gewoon helemaal af.
Ik kan niet zo goed tegen make-up en vind het ook niet mooi, 1 wenkbrouw vind ik ook niet mooi, dus dan maar geen wenkbrouwen.
en die halve wimpers, tja, die durf ik er niet uit te trekken (bang dat het zeer doet) dus dan maar halve wimpers. die ik overigens wel op maak.
Iedereen zegt dat het mooi is, halve wimpers, het heeft wel wat zeggen ze dan!!
Toch vallen ze nu meer en meer uit, dus over een poosje zal er wel weer niks zitten.
Dan heb je helemaal zo'n kaal hoofd.
Daar heb ik zelf niet zo'n problemen mee, tis nou eenmaal zo, en kan er niets aan doen. Make-up kan ik niet tegen, dus helaas dan maar.

Maar kan me heel goed vorostellen dat andere het er wel moeilijk mee hebben!!
T heeft voor mij ook even geduurd voordat ik het geaccepteerd had.

Hopelijk komt het bij jou snel weer terug!!

Succes ermee en hou ons op de hoogte!
Lies
__________________

Kaal of niet, je innerlijk verandert niet!

Laatst gewijzigd door Lies86; 27 oktober 2004 om 16:07
Lies86 is offline   Met citaat reageren