Los bericht bekijken
Oud 11 september 2020, 13:04   #7
profundido
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 14
Geslacht:
Eerlijk gezegd alles wat je schrijft herken ik me 100% in. Lijkt haast of we exact dezelfde behandeling en resultaten gehad hebben:

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39239


ik ben nog geen jaar ver maar het zal op iets gelijkaardigs of zelfs minder uitdraaien vrees ik. Dus volgend jaar zou ik kunnen teruggaan maar eerlijk gezegd ben ik mijn vertrouwen kwijt.

Ik overweeg de optie om de gratis herstelbehandeling voor volgend jaar gewoon te laten voor wat het is en bij een andere lokale kliniek hier zoals bv Prohair in Belgie te gaan. Immers we hebben maar X aantal grafts in donor gebied en als ze deze 2e kans verknoeien kan het voor altijd over en uit zijn Mocht geld geen rol spelen zou dit een no-brainer zijn voor mij maar een gratis herstelbehandeling opzij zetten voor een betalende die dan nog eens 3 keer zoveel kost is persoonlijk een zware beslissing voor mij.

Ik heb hier gisteren nog een andere thread gelezen van iemand zoals jij en ik die die "zeker is zeker" optie kiest voor zijn 2e HT. Ik ga die persoon zijn resultaten zeker goed opvolgen voor ik volgend jaar een beslissing neem.

Laatst gewijzigd door profundido; 11 september 2020 om 13:07
profundido is offline   Met citaat reageren