Los bericht bekijken
Oud 1 oktober 2005, 00:45   #6
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dharma
Beste Tiuri en anderen,

Ik vind het eerlijk gezegd jammer dat niemand in gaat op mijn suggestie om op haarweb plaats te bieden voor patientenverenigingen, de thread die er nu ontstaat gaat over de oorzaken van alopecia androgenetica en dat hoort volgens mij eerder thuis onder het kopje alopecia androgenetica.

De medische informatie op onze site is volgens mij afkomstig van een dermatoloog, ik zal het natrekken, want blijkbaar is deze informatie nog niet algemeen bekend.
Maar dit terzijde.

Toch zou graag nog horen wat jullie van mijn idee vinden om plaats te bieden aan patientenverenigingen op deze site.

Dharma
Hallo Dharma,

Okee, inderdaad had ik wel wat uitgebreider op je vraag in kunnen gaan. Bij deze dan dus nog.

Eerlijk gezegd snap ik niet zo goed wat nu je vraag is. Zoals je weet is HaarWeb een forum waarbij ieder lid vrij is om discussies te starten of informatieve bijdragen te leveren. Als je graag een thread wilt openen over je "patiëntenvereniging" (de discussie of dit een gepaste term is lijkt me een interessante overigens), dan ben je daarin geheel vrij. Ik ben ook heel benieuwd wat zo'n vereniging als VAAP nu werkelijk bereikt, want ik hoor daar eigenlijk nooit wat over terwijl ik toch flink actief nieuws vergaar omtrent AGA-onderwerpen. Natuurlijk vinden wij het dus leuk om nieuws en informatie te lezen over wat jullie hebben verzameld in de afgelopen jaren. Ik zou zeggen: posten die hap! Zo lang het geen commerciële doeleinden heeft vinden we alles best.

Je vraagt dus om ruimte die er volgens mij allang is. Ik snap dus niet zo goed wat je nu precies van het management wilt weten Als ik je niet goed begrijp, zou je dan nogmaals onder woorden willen brengen wat je dan precies wilt?

Met vriendelijke groet,

Tiuri
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 1 oktober 2005 om 01:25
Tiuri is offline   Met citaat reageren