Los bericht bekijken
Oud 24 maart 2002, 21:16   #2
Madelief
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2002
Berichten: 580
Lieve Eus

Ik lees net van je 'zware terugval'. O,O, wat zonde... , maar o,zo herkenbaar. Waarom dan niet kunnen stoppen als jij dat wilt? Eigenlijk vind ik het dan ook moeilijk om met juiste woorden te reageren, ben 'bang' verkeerde dingen te zeggen. Een aantal zijn gelukkig erg positief die reageren op het forum en jij bent dat ook (nu even niet), maar je pakt de draad vast weer op. Ik ben ook best positief, kan op zich goed over de TTM praten.....,maar het blijft bij mij slecht gaan, kan de knop niet omzetten......
In mij zijn er 'twee stemmen' die bepalen wat ik doe (en dan bedoel ik betreffende TTM), degene die zegt dat ik wel mag trekken is dwingend en de ander is onderdanig en komt totaal niet voor zichzelf op...belachelijk...ik weet dat de stem die wil trekken ook een deel van mij is en ik weet ook dat ik de enige ben die het kan uitschakelen, maar ik kan het niet aan............
Het ziet er bij mij niet best uit....., maar gelukkig ik heb mijn haarwerk. Ik denk dan nu ook te voelen wat jij voelt......zwaar kloten! Het klinkt raar en ik vind het voor jou ook echt heel erg, maar ik voelde bij het lezen weer zo die herkenning.
Maar goed lieve Eus, we gaan niet bij de pakken neerzitten, we gaan er weer volop tegenaan. Ooit zullen wij het ook winnen van de TTM en zij (ik dus) klopte zich zelfverzekerd tegen de borst....uhum...
groetjes van Madelief
Madelief is offline   Met citaat reageren