Los bericht bekijken
Oud 27 maart 2002, 14:07   #12
karin_68
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2002
Locatie: Antwerp- Belgium
Berichten: 98
sterkte

Ja, Eus, ... ik kom nog maar pas terug eens op het forum, en heb gelezen over je dip. Geloof me vrij, ik begrijp het heel goed.
Die terugvallen zijn zo deprimerend, en je hebt het gevoel of het allemaal nooit meer goed zal komen. Langs de andere kant, geven deze terugvallen ons ook de kans om ons trekgedrag nog eens nader te bekijken. Wanneer? enz. Zoals jij nu ook doet met je menstruatie evt. in verband te brengen met het trekken.

ik heb gisteren een vreselijke trekdag gehad. Enorm. Maar zoals je schrijft, ik voelde me ook enorm angstig, gedeprimeerd, weinig energie, wat doe ik in de wereld, enz. Ik denk echt dat toch al zeker voor mij er een grote link is tussen mijn gemoedsgesteltenis en het trekken.

hetgeen ik nu probeer is te leven per dag, ... vandaag ga ik proberen niet te trekken. Ik heb een nieuwe dag, zonder trekgeschiedenis, een propere dag ahw. En ik ga die proper proberen te houden. ... en achteraf, als ik het heb volgehouden, heb ik ook weer moed en beloon ik mezelf. (er is dus, eigenlijk ook een soort wisselwerking tussen mijn gemoed en het trekken. Ik trek als ik me slecht voel, en ik voel me slechter door het trekken)

Sterkte .. .als je het een 3 weken volgehouden hebt, zal je dat nog wel lukken, en misschien dan langer, ... enz.
__________________
karin-belgië
karin_68 is offline   Met citaat reageren