Los bericht bekijken
Oud 24 november 2014, 16:14   #14
CarlaBosman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 253
Geslacht:
Hoi Anne, welkom hier. Ik kan me voorstellen dat het een hele schok voor je is geweest om in zo korte tijd je haar te verliezen. Logisch dat je je dan erg verdrietig voelt. Je klinkt als een flink mens, en je komt hier zeker doorheen, maar nu mag je best even rouwen, dat is heel natuurlijk. Wees eens extra lief voor jezelf en laat je ook steunen door de mensen om je heen. Die begrijpen zo te horen best dat jij het nu moeilijk hebt. Ook fijn dat je vriend er voor je is in deze zware tijd. Het is heerlijk als er iemand is die je nog even lief en sexy vindt als eerst. Dat is in het begin moeilijk om te geloven hoor, dat ervaar ik ook wel. Maar dat komt vanzelf goed.

AA is een onvoorspelbare ziekte, het zou zo maar kunnen dat je haar weer terugkomt. Maar voor nu heb je je pruik en daar zul je het mee moeten doen. Dat is wennen en dat kost tijd. Ik hoop dat je aan dit forum ook steun zult hebben, het helpt mij om te weten dat ik niet de enige ben en het is ook goed om ergens terecht te kunnen met je vragen. Veel succes en sterkte!
CarlaBosman is offline   Met citaat reageren