Los bericht bekijken
Oud 17 januari 2007, 22:48   #15
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie
Er staan hier veel informatie, dat klopt. Veel info is gebundeld, zoals bijvoorbeeld in het Haarwoordenboekje. Daarnaast is er een 'voorstelrubriek'. Zo moeilijk is het allemaal niet te vinden.

Overigens is goede tandverzorging essentieel voor de gezondheid. Ook brandwonden kunnen lichamelijke klachten geven, door verlies aan mobiliteit e.d.

Mijn eigen man is al 30 jaar zo kaal als een biljartbal, en heeft geen last van hersenbeschadingen door de temperatuurverschillen, en ook niet van oververhitting en onderkoeling. Je probeert hier appels met peren te vergelijken en kaalheid in het medische vlak te trekken, waardoor er recht zou moeten ontstaan op een vergoeding. Nogal onzinnig.
Dus als jouw man van een flat springt en het overleeft, overleeft iedereen het omdat jouw man voor de hele bevolking garant staat?

Mensen met een kaal hoofd die veel in de zon werken/een lichte huid hebben (of een combinatie) hebben een (bewezen) grote(re) kans op huidkanker.
Ik heb als Nederlander zijnde een lichte huid, en ik heb geen zin om in de zomer alleen 's nachts over straat te lopen, omdat ik overdag een grote kans op huidkanker heb ( ik ben nog niet kaal, maar dat komt vast wel, zoveel geluk heb ik ook wel weer, zit nu op een NW2 en hoop op een definitief antwoord voordat ik op de Nw7 zit )

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie
En als jij 'dag mensjes' een leuke aanhef vindt: vooral mee doorgaan.
als er van een woord een verkleinwoord (-tje) wordt gemaakt, dan is dat om vertederend te zijn, of om een beladen onderwerp te ontladen.
Dat is ook de reden dat het haarwoordenboekje haarwoordenboekje heet (denk ik). Haarwoordenboek klinkt zo gewichtig.

Ten slotte:
Hulde aan de bedenker van dit topic, ik vind dat je een zeer wezenlijk punt hebt.
Reden dat haar-hulp niet vergoed wordt, en hazelip en brandwonden wel:

Hazelip: komt veel minder voor dan AGA...als 1/3 van de Nederlandse bevolking een hazelip zou hebben, dan zou het denk ik minder vergoed worden
Brandwonden: niet aangeboren. Als jij in een auto ongeluk bijvoorbeeld je haren zou verliezen (don't ask how) zou je in theorie een HT vergoed moeten krijgen.
__________________
Regime:
noks
another is offline   Met citaat reageren