Los bericht bekijken
Oud 18 december 2017, 14:01   #6
Saxofon96
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 november 2017
Berichten: 7
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skullcrack Bekijk bericht
Hallo,

Ik ben zelf ook 20 ik heb een korte periode finasteride gebruikt. Ik ben hiermee gestopt omdat ik last kreeg van bijwerkingen en er onvoldoende onderzoek is gedaan naar dit medicijn.

3 januari wordt ik behandeld bij Hairworld Istanbul tevens gebruik ik nu iets meer dan 1 maand shampoo van Hwi en vitamine en mineralen pillen. Ik merk dat me haar sneller groeit, gezonder eruit ziet en sterker is geworden (ook donkerder)

Ik heb niet het idee dat deze producten haaruitval voorkomen maar het maakt de gezonde haren wel sterker. Ik overweeg zelf om saw palmetto te gebruiken.

Groetjes

Bedankt voor de reactie kerel! Heb echt getwijfeld over Finasteride, maar dit is echt iets waar ik mij niet aan wil wagen. Er zijn een heleboel dingen in mijn leven belangrijker dan mijn haar. Finasteride staat natuurlijk niet voor niks onder druk. Waar rook is is vuur...

Heb zelf momenteel ook erg veel jeuk op de hoofdhuid, en een periode met meer haaruitval. Iemand een tip om deze jeuk tegen te gaan? Wordt er niet goed van.

Heb het kaal worden deels nu wel geaccepteerd, nadat ik heb besloten geen gebruik te maken van finasteride is dat ook de enige oplossing. Ga gewoon lekker de sportschool in een mooie baard laten groeien. Je moet toch wat

Wat houdt die behandeling in, bij HairworldIstanbul? Een HT?
Saxofon96 is offline   Met citaat reageren