Los bericht bekijken
Oud 6 augustus 2018, 20:05   #38
Marianne1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juli 2018
Berichten: 59
Geslacht:
Sonja: van die pepermunt olie klinkt goed tegen de jeuk. Ik heb van de haarwerk winkel een lotion voor mn hoofdhuid die nieuwe haargroei stimuleert en daar zit ook pepermunt olie in, het jeukt nu minder.
Mexican:Klinkt goed, Spanje! Hoop dat het niet zo heet meer is daar? Misschien maar goed dat je de haren nu niet zo goed kan opvangen met douchen. Je kan er toch niks aan doen dat je ze verliest, en misschien ga je ze dan thuis ook niet meer tellen. Balen he als het hard waait dat je bang ben voor de plekken met dun haar! Heb je die bandana's mee? Misschien helpt dat beter met de wind dan een hoed.
Ja ik moet morgen naar de dermatoloog, ben benieuwd. Hoop dat ze kan zien dat er ook nieuwe haargroei is. Als mn haar helemaal is gestopt met groeien en het valt alleen nog maar uit heb ik echt een probleem! Woensdag is mn haarstukje klaar, ben alleen huiverig voor het verven van mn eigen haar. Ze doen het met extra zachte verf. Hoop dat het haarstukje goed mengt met mn eigen haar anders doe ik hem niet op hoor. En dan is het ern heel duur grapje...
Marianne1 is offline   Met citaat reageren