Los bericht bekijken
Oud 24 december 2018, 16:06   #24
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vespaboy Bekijk bericht
Beste mensen,

Als ik hier lees vind ik het spijtig dat ik zulke negatieve reacties tegen kom...
Ik lees soms zo zo veel dat je niet in Turkije moet zijn omdat ze zogezegd niet de kwaliteit bieden of onproff. zijn. Niets van dit is minder waar. Ik heb deze in Turkije gekozen omdat ik een paar vrienden met een goed resultaat heb gezien... Alleen is de prijs veel veel veel lager. Ik zal geen Nederlandse ziekenhuizen afbreken maar dat ze zeggen dat ze beter resultaat boeken ?
Dan zeg ik NEE ! Helemaal niet. Heb hier al heel veel mensen gevolgd met goede en slechte resultaten. Ik zelf ben dus naar Turkije gegaan en dit is mijn resultaat
http://www.haarweb.nl/forum/showthre...378#post427378
Na mij zijn nog 3 vrienden geweest met hetzelfde schitterende resultaat.Waarom dan zoveel geld betalen hier?
Gr.
Waar zit die "like" button
Ik denk er net zo over, nu bijna vier jaar geleden mijn fue bij Esteworld laten uitvoeren en nog steeds geen seconde spijt van gehad. Ik had het budget om naar een Nederlandse of Belgische kliniek te gaan maar koos toch voor Turkije. Ik zou bijlange geen beter resultaat gehaald hebben door hier het dubbele of driedubbele te betalen. Diegenen die hier het hardst roepen zijn diegenen die 0,0 ervaring hebben en zelf teveel betaald hebben. Nu elk zijn keuze maar ik zal nooit afgeven op lokale klinieken omdat ik er zelf nooit geweest ben. Ik heb twee consults gehad hier, één bij Prohair maar de afspraak die ze zelf vastgelegd hadden zijn ze gewoonweg vergeten ( iets met hun verhuis te maken bleek achteraf ) en bij Tranhair die gladdere verkooppraatjes hadden dan sommige autohandelaars ( puchten dan nog voor een fut ook ). Als ik één raad mag geven, laat je niet afschrikken door het buitenland maar ga wel voor de gevestigde waarden. Procentueel gaat er evenveel mis of goed in het buitenland als hier.
Prettige feestdagen allen
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren