Los bericht bekijken
Oud 25 december 2006, 17:06   #49
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Lightbulb Grootste Hairtransplantcenter ter wereld!



De East Tower op Wilshire Blvd.
Bosley Medical bevindt zich op de twee gehele bovenste verdiepingen van dit gebouw - sinds 2002 gekocht/overname door het Japanse Aderens.

Zoek op de google kaart Wilshire blvd. bij Los Angeles daarna Beverly-Hills daarna West Hollywood en Wilshire Blvd.
http://maps.google.com/maps?q=9100%2...&start=0&hl=en

Ben er zelf geweest in 2002 en the entree op de bovenste verdieping maakte een geweldige indruk op mij, op beide verdiepingen is alles afgetimmerd met notenhout echt een penthouse voor hairrestoration!
Sprak hier met George Fettig & Dr. Edwin Suddleson en vertelde over Laser Aesthetic bij ons in Nederland.
Bosley heeft vele kantoren door the states en zogenoemde klinieken maar eigenlijk wordt er hoofdzakelijk behandeld in New-York & Beverly Hills!
De anderen(dr. Elliot, dr. Ochs en dr. Rassman met NewHair) waren in vergelijking met de Bosley haarkliniek eigenlijk maar kleine kantoortjes met een operatieruimte erbij!

TOPIC: "Wordt het zustertje niet moe!"
Met Poolse, Tjechische en Slowaakse of Hongaarse goedkope zusters/assistentes(voorbeeld Dr. Hasson!) voor snij- en inplantwerk kan men vele goedkope krachten verzamelen in een groot Haircenter waar alle behandelingen der Haarchirurgie worden aangeboden en ook haarproductenfirma´s zijn gevestigd(misschien Wella!) ookwel een kappertje of SPA voor haren erbij of.. moet hier eens over nadenken - brainweaven hoe zoiets eruit kan komen te zien en of het een haalbare kaart is financieel gezien?

Grootste Hairtransplantcenter ter wereld naar Düsseldorf?

Jeroen, ik hoorde jou pas geleden eens zeggen dat het vroeger makkelijker was, je ging gewoon naar het instituut waar Advocaat was behandeld en dan was het wel goed! Nu weet men niet meer waarheen? Alhoewel de goede weg voor HT nog steeds hetzelfde is gebleven hoor!

Wat de prijzen betreft zal het in Düsseldorf niet spotgoedkoop kunnen denk ik maar als men voor kwalitiet kiest voor een redelijk goede prijs zou dit goed kunnen. Bij Bosley betaald men per graft 7,5 dollar, voor 2000 grafts dus zo´n 15.000 Dollar, ik denk dat het in Düsseldorf gedaan kan worden voor minder als 10.000 Euro!

Groet Hairobservator

Laatst gewijzigd door hairobservator; 25 december 2006 om 17:36
hairobservator is offline   Met citaat reageren