Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2019, 09:50   #152
Marianne1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juli 2018
Berichten: 59
Geslacht:
Hoi Mexican,
Wat balen van je haarstukje zeg! Weet je al wanneer hij weer klaar is? Kan me ook voorstellen dat de kwaliteit er niet beter op wordt als ze hem steeds aanpassen. Kan je je geld niet terugkrijgen of een nieuwe laten maken? Als je van jezelf golvend haar hebt en je haarstuk blijft maar steil dan herken je je haar niet zeg maar.
Ik heb inmiddels een volledige pruik van echt Europees haar gekocht. Was een hoooop geld. Alleen 10x voller dan mijn eigen haar dus ik kan er ook niet aan wennen net als jij. Heb hem nu 2 weken maar nog niet gedragen want de clipjes trokken mn eigen haar er uit. Dus clipjes er uit laten halen maar nu blijft ie niet op mn hoofd zitten en ligt ie in de kast.. Ik weet het ook niet meer hoor... Denk dat ik zo'n fluwelen band ga bestellen die je over je haar kan doen, lees dat de pruik dan niet verschuift. Op youtube zijn er veel enthousiaste ervaringen over. Maar dat zijn allemaal afro amerikaanse vrouwen, die hebben natuurlijk ander haar.

Pffff lastig allemaal.. mn eigen haar blijft maar uitvallen..Dermatoloog geeft geen verwijsbriefje voor de verzekering voor mijn nieuwe pruik (niet nodig want ik ben niet kaal zegt ie) dus moest alles zelf betalen. Hij zei dat ik de Minoxidil moet gebruiken. Heb nog 3 flessen foam uit Amerika dus ik gebruik het nu 2x per dag maar kan 6 maanden duren voor ik resultaat heb. Maar ik vestig al mn hoop daar nu maar op.In NL is het niet verkrijgbaar, ook niet bij de apotheek maar we gaan in de zomervakantie weer naar Amerika dus daar koop ik maar een jaarvoorraad.
Groetjes
Marianne1 is offline   Met citaat reageren