Los bericht bekijken
Oud 19 maart 2019, 00:20   #155
Janneke100
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juli 2018
Berichten: 86
Geslacht:
Hoi Marianne,


Wat erg Marianne! Zoveel geld kwijt voor een haarwerk wat niet is waar je voor hebt betaald. Hoe komen ze daar toch mee weg. We zijn inderdaad kwetsbaar, we hebben geen ervaring hierin en we moeten blind kunnen varen op de kennis van een haarwerker en als dan blijkt dat je bent opgelicht heb je denk ik weinig kracht meer om er tegen in het geweer te komen. Heb je nog de energie om er wat tegen te gaan doen? Ik hoop dat je toch blij bent met het haarwerk, naast het volume dan, wat echt wennen is en het schuiven enzo.

Ik heb een synthetisch haarwerk, ik heb in eerste instantie voor synthetisch gekozen omdat ik dacht dat het maar voor relatief korte tijd zou zijn, dat blijkt nu niet het geval. En daarnaast heeft een synthetisch haarwerk weinig onderhoud nodig wat ik prettig vind. Ik gebruikte niet eens een fohn vroeger. Omdat mijn haarwerk fijn geknoopt is en precies de kleur van mijn eigen haar heeft ziet het er natuurlijk uit denk ik, maar ik ben nog steeds onzeker hoor. Mensen zijn niet bezig met haar van anderen en ik denk dat dat de voornaamste reden is dat mensen het niet zien terwijl wij er al zo lang mee rondtobben. Na een nare ervaring ben ik via dit forum terecht gekomen bij Boelies Choice in Garderen. Ik zou haar echt aan iedereen aanraden, je kunt met alles bij haar terecht, ze denkt mee, ook wat betreft nazorg. Maar ze heeft alleen haarwerken van synthetisch haar volgens mij. Ik heb/had lang haar en een staart en die heb ik nu weer, maar ze zei eerlijk dat lang haar bij synthetische haarwerken snel gaat vervilten, maar we dachten allebei ook wel dat je eerste pruik dicht bij jezelf moet blijven. Het dragen van een pruik is zó wennen dat ik er niet ook nog een heel ander uiterlijk bij wilde hebben. Ik kan alleen niet echt wennen aan twee koppen met haar. Ik zit steeds een beetje te vogelen wanneer ik mijn haarwerk draag en wanneer niet.
Janneke100 is offline   Met citaat reageren