Los bericht bekijken
Oud 19 maart 2019, 09:13   #158
Morrigan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2018
Locatie: Belgie
Berichten: 25
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marianne1 Bekijk bericht
Ik heb de fluwelen wig grip inmiddels binnen maar nog niet geprobeerd.
Laat weten wat je ervan vindt. Ik heb sinds een week er ook eentje (zie mijn ander topic ivm vastmaken pruik) en ik ben er héél tevreden van. Het werkt nog beter dan ik gedacht had, en ik heb zelf heel fijn haar.

Wat voor mij veel helpt als aanvaarding is dat ik met mijn pruik niet zozeer mijn eigen haar probeer na te bootsen, maar eerder het haar wil bekomen dat ik altijd al had willen hebben. Haar dat ik zelfs zonder haarproblemen ook nooit zou gehad hebben wegens kleur, textuur en lengte.
En ja, mensen zien dan uiteraard wel het verschil, maar buiten diegene die ervan wisten, was er niemand die aan een pruik dacht.
De meeste dachten een andere snit + extentions. Niemand ziet het als een kapsel vanwege een probleem, maar eerder als een mode-accessoire.

Nu ik die wigrip heb, en weet dat het een goede veilige oplossing is voor me; ben ik eigenlijk een beetje enthousiast geworden naar verschillende pruiken met een ander kleurtje/kapsel uit proberen. Een beetje zoals een ander paar schoenen.
'k Ga alleen nog een beetje moeten kijken hoe ik het ga doen; want de ene dag met rood krulhaar toekomen en de volgende dag met lang zwart golvend haar is misschien een beetje té.

In elk geval; als ik nu mijn haar was, en ik zie de uitval, dan voel ik me nog steeds bedroefd als ik de haartjes zie wegspoelen, maar ik schiet niet meer in de stress, ik lig niet meer te tellen, en de huilbuien zijn ook gedaan. Want fuck it; het haar dat ik nu draag is mooier dan hoe mijn echt haar ooit had kunnen zijn.

Misschien dat het jou ook helpt als je die klik kunt maken?
Morrigan is offline   Met citaat reageren