Los bericht bekijken
Oud 20 maart 2019, 11:44   #160
mexicang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2016
Berichten: 157
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karelenfleur Bekijk bericht
Hallo Marianne
Dit vind ik echt heel naar voor je, en het is heel herkenbaar. Er wordt wat afgelogen, en soms is het niet eens met voorbedachte rade omdat een hoop kappers die het erbij doen, geen kennis van haar hebben en de leugens ook geloven die de fabrikant verkoopt. Dat hoort bij het verkoop concept. Haren voelen en herkennen is dan ook de enige manier om te weten of er gelogen wordt. Je zou kunnen informeren bij de HSBN of ANKO/geschillencommissie wat je hiermee kunt, vooral als je het gevoel hebt dat je nu afgezet bent en teveel voor pruthaar hebt betaald. Een europees onbewerkt haar is duur, maar ook duurzaam en sterk.
Ik wens je veel sterkte hiermee, en laat het niet zomaar over je heen gaan kom voor jezelf op.
Helemaal mee eens.
Ik ben op dit moment nog steeds niet tevreden, en hoe meer ik er over na denk, hoe meer ik strijdlustig wordt.
De opmerking: "ja, maar jij wilde meer haar" die de eigenaar inmiddels 3x tegen mij heeft gezegd, zit mij erg dwars. Ik weet namelijk nog heel goed wat ik heb gezegd en dat is dat ik mijn haaruitval en dunnere haar wil maskeren EN dat ik een zichtbare scheiding wil houden. Dat is niet het geval.
En daarbij het feit dat ik er niks mee kan, ik vind het zo stug als touw, doet mij steeds meer richting een klacht indienen... helaas.

Goeie tip trouwens om eens te informeren bij HSBN of ANKO!
mexicang is offline   Met citaat reageren