Los bericht bekijken
Oud 20 maart 2019, 12:16   #123
Dikke vacht
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 maart 2016
Berichten: 10
Geslacht:
Bijdrage

Zoals iedereen meningen heeft, heb ik die ook. Niet al het schrijven van Nicolaas bevat nuance. Ook hij zal vast ook zijn buien hebben wat ik niet meteen aan overmatig gebruik van Finasteride zal koppelen. Echter uitsluiten kan ik dit niet gezien de waarschuwingen in de bijsluiter.

Het is gewoon een mening op een forum en mijn beleving. Gewoon niet te snel komen aanwaaien met destructive middelen. Regelmatig worden er orienterende vragen ingevuld met Finasteride. Uiteraard is daarmee direct de interesse bij wanhopige gewekt. Wat heb je aan haar als je er door een depressie niet van kunt genieten. Breng het licham niet te snel in onbalance. De weg terug is gewoon erg lang. Voor iemand die medicijnen gestudeerd heeft is er voor alles een pilletje en wat daardoor ontstaat is ook wel weer een medische oplossing.

Mijn reactie op u was een constructive, gewoon in het advies duidelijk aangeven wat de nadelige gevolgen zijn zodat de afwegingen die mensen maken nog meer afgewogen zijn.

Laten wij elkaars mening respecteren, hoe fout die van u ook is (dit is een grapje natuurlijk)

Laatst gewijzigd door Dikke vacht; 20 maart 2019 om 15:03
Dikke vacht is offline   Met citaat reageren