Los bericht bekijken
Oud 24 april 2019, 21:09   #128
Alkh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 februari 2017
Berichten: 69
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michael1606 Bekijk bericht
Zo dat is inderdaad niet zo een heel mooi resultaat. Al dacht ik te zien dat ze op de allereerste foto van jou, wanneer de grafts geplaatst zijn, dit ook niet helemaal netjes hebben gedaan. Ze hebben hier stukken opengelaten/niet echt dicht op elkaar geplaatst, kijk zelf maar.

Vind het wel erg voor jou, maar wat zegt Estheworld hiervan?
Het uithalen van de grafts in het donor gebied is te dicht van elkaar uit geboord. Dichtheid bij de inhammen kan zeker beter en is nu slecht.

Geen idee wat het uiteindelijke besluit wordt van Esteworld om dit mijn probleem op te lossen.Hidde heeft wel is gereageerd naar mij nadat hij op dit forum mijn topic heeft gelezen. Voor mij is deze chirurgische behandeling mislukt, zo wordt dit ook gezien door anderen en zie ik dit ook in de spiegel. Er is zeker wel een kans om de dichtheid en donor dichtheid goed na te behandelen met een herstel behandeling. Echter wel of niet maar dat weet ik zelf niet zeker : zal de keus worden vanuit Estworld om terug te gaan reizen naar Esteworld in Istanbul , dit betekend helaas wel de voor en nadelen van deze behandeling nog eens te ondergaan, Heb ik geen zin in.

Laatst gewijzigd door Alkh; 24 april 2019 om 21:12
Alkh is offline   Met citaat reageren