Los bericht bekijken
Oud 24 april 2019, 22:50   #129
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alkh Bekijk bericht
Het uithalen van de grafts in het donor gebied is te dicht van elkaar uit geboord. Dichtheid bij de inhammen kan zeker beter en is nu slecht.

Geen idee wat het uiteindelijke besluit wordt van Esteworld om dit mijn probleem op te lossen.Hidde heeft wel is gereageerd naar mij nadat hij op dit forum mijn topic heeft gelezen. Voor mij is deze chirurgische behandeling mislukt, zo wordt dit ook gezien door anderen en zie ik dit ook in de spiegel. Er is zeker wel een kans om de dichtheid en donor dichtheid goed na te behandelen met een herstel behandeling. Echter wel of niet maar dat weet ik zelf niet zeker : zal de keus worden vanuit Estworld om terug te gaan reizen naar Esteworld in Istanbul , dit betekend helaas wel de voor en nadelen van deze behandeling nog eens te ondergaan, Heb ik geen zin in.
Echt balen man. En snap dat je helemaal geen zin hebt in een herstelbehandeling. Maar las in een ander topic ook een ontevreden klant bij Esteworld.
Hij kreeg een herstelbehandeling, hoefde alleen zelf de vlucht en het hotel te betalen.
Als ik jou was zou ik dit wel overwegen. Het is nog een keer pijn lijden en een jaar herstellen en groeien, maar dan heb je waarschijnlijk wel het resultaat wat je wilt.
michael1606 is offline   Met citaat reageren