Discussie: Kalo
Los bericht bekijken
Oud 17 januari 2006, 21:55   #62
Cilia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 januari 2006
Berichten: 1
Kalo

Wat ben ik blij dit forum vandaag te hebben ontdekt. Een feest der herkenning! Ik heb ook te kampen met een flinke overbeharing. Vanwege schaamtegevoelens heb ik het nog nooit met mijn huisarts durven te bespreken. Misschien toch het proberen waard. Vanwege acne heb ik jaren geleden wel de Dianepil gebruikt, maar dat heeft eengeen enkele invloed op zowel mijn acne als overbeharing gehad. Harsen is ook niet echt de oplossing voor mij, want zodra mijn huid na 3 a 4 dagen wat is gekalmeerd komen de haartjes alweer terug. Mijn benen en bikinilijn zitten ook onder de littekentjes vanwege ingegroeide haartjes. Aangezien mijn beharing varieert in kleur, van lichtblond tot donkerbruin en de berichtgeving over laseren niet altijd positief is durf ik een laserbehandeling vooraslnog niet aan. Nu ben ik tegen het middel Kalo aangesurfd, een creme die haargroei zou vertragen, de haartjes dunner doet terugkomen en zelfs op de lange termijn zou laten verdwijnen. Heeft iemand ervaring met deze creme? Ik zou het heel graag willen horen!! Voorts vraag ik mij af of er zorgverzekeringsmaatschappijen zijn die behalve overmatige gezichtsbeharing ook overmatige lichaambeharing (gedeeltelijk) vergoeden? zou iemand mij dat kunnen vertellen? Waarschijnlijk vraag ik naar de bekende weg, maar waar hoop is................Alvast dank voor jullie reacties
Cilia is offline   Met citaat reageren