Los bericht bekijken
Oud 24 juni 2016, 18:54   #37
Inhammer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2014
Berichten: 46
Geslacht:
Update 6 maanden en 10 dagen.

Mijn excuses dat ik een tijd niets van me heb laten horen.
Ik ben erg druk met mijn studie en mijn luiheid. Daarom zal ik nu een iets uitgebreidere post doen.

Ik ben serieus in 6 maanden weer mezelf geworden. Ik ben weer die stoere jongen met ze grote mond. Ik ben zelfverzekerd en let nu op andere dingen dan mijn haar. Ik weet dat ik nog nog 6 maanden heb tot het eind resultaat, maar als het zo zal blijven zou ik al blij zijn. Ik ben dik tevreden over esteworld en zal mijn vervolg behandelingen daar ook weer laten uitvoeren.

Het enige minpunt is de taal barrière. Je zit daar en je moet het maar over je heen laten komen want je snapt er soms geen bal van. Maar achteraf gezien is alles vlekkeloos gelopen.
Ook op het vliegveld terug val je er op met zon rood opgeblazen hoofd. Maar ik had mijn meisje mee en die hield nog even trots mijn hand vast.

Mijn tip: Neem iemand mee die je er doorheen sleept.


Dan nu ter zake

Voorkant:
Na een paar ongelukkige kale maanden zag ik in de 3e maand een haarlijn ontstaan. Letterlijk elk uur van de dag keek ik in de spiegel of er al een haartje doorkwam. Nu 6 maanden na de behandeling heb ik (vind ik zelf) een mooie aardig dichte haarlijn met kleine inhammetjes. Ik kijk niet meer paranoia in de spiegel en ben er echt blij mee. Ik heb nog 6 maanden te gaan dus komt u maar.


Kruin:
Toen Hidde mij vertelde dat er geen plaats op mijn dunne kruin om haren tussen te zetten (ivm het beschadigen van bestaande haarzakjes) kon ik wel door de grond zakken. Toen raadde hij me de acell behandeling aan. Dat zou een nieuwe behandeling zijn om je bestaande haar dikker te maken en haarzakjes weer een nieuw leven te geven. Eerst dacht ik .... moet ik 1400 betalen voor een behandeling waar ik nog nooit van gehoord heb?.... Maar nu ben ik blij dat Hidde mij heeft overgehaald. Mijn kruin is en voelt dikker. Ook de rest van mijn coupe lijkt en voelt een stuk dikker aan.

Ook had ik voor de behandeling altijd wel 30 haren in mijn hand als ik door mijn haar ging. Nu letterlijk geen 1 meer. Mijn kruin zou nog ietsie dikker mogen. Mij is vertelde dat de acell pas na een jaar eindresultaat levert.
Dus ook daar nog 6 maanden voor.

Donor:
Is helemaal mooi dicht gegroeid. Ik zie er echt helemaal niks meer van en zelfs mijn kapper zei dat ik geluk heb.
Ik heb mijn zijkanten en achterkant altijd op standje 0. Ik zie geen of nauwelijks witte puntjes of littekens.

Conclusie:
Ik ben nu al zeer tevreden met de behandeling. De eerste maanden zijn moeilijk, maar ze zijn het waard geloof me.
Als ik kijk is een groot percentage van de 1800 grafts denk ik wel doorgekomen. Ook de acell raad ik zeker aan, mensen zullen ook na deze post sceptisch blijven over de acell en dat is logisch. Ik ben er in ieder geval erg blij mee.

Ik heb foto's toegevoegd van voor en foto's van vandaag (24-6).
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg donor vooraf.jpg‎ (30,5 KB, 602x gelezen)
Bestandstype: jpg 6 maanden bovenkant.jpg‎ (16,0 KB, 615x gelezen)
Bestandstype: jpg 6 maanden donor.jpg‎ (25,2 KB, 559x gelezen)
Bestandstype: jpg vooraf voor.jpg‎ (65,4 KB, 552x gelezen)

Laatst gewijzigd door Inhammer; 24 juni 2016 om 21:18
Inhammer is offline   Met citaat reageren