Los bericht bekijken
Oud 29 juni 2007, 13:01   #149
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Discussie gesloten.

Ik heb hier en hier mijn reactie op deze 'discussie' reeds gegeven, waarin ik o.a. aangeef dat ik graag constructieve bijdrages van onze leden in discussies zie.

De 8 pagina's voorafgaand aan mijn reactie hebben mij verbaasd en een groot deel van de postings daarna ook. Voor alle duidelijkheid : wat mij betreft mag er over alle mogelijke onderwerpen gediscussieerd worden op ons 'Van alles en nog wat'-forum (vandaar ook de titel), zolang het maar met respect naar elkaar gebeurd. Dit staat ook expliciet zo vermeldt in ons Huishoudelijk Reglement.

Natuurlijk, het is heel begrijpelijk dat in sommige discussies de emoties hoog op kunnen laden gezien het onderwerp van gesprek. Sommige onderwerpen liggen voor mensen erg gevoelig, waardoor je er bijna niet aan ontkomt dat mensen zich gekwetst voelen en dit gevoel vervolgens vaak weer projecteren op de ander. Met als gevolg dat een discussie niet meer inhoudelijk gevoerd wordt, maar verzand in persoonlijke aanvallen.

En hoewel dat laatste erg menselijk en dus begrijpelijk is, bevorderd dit niet de verstandhouding onderling en de sfeer op HaarWeb in het algemeen. Daarom zal ik wederom ingrijpen en deze 'discussie' sluiten.

Ik wil die mensen die constructief een bijdrage hebben proberen te leveren aan de bovenstaande discussie bedanken,
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline