Los bericht bekijken
Oud 12 augustus 2008, 13:52   #3
thedutchlaw
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 augustus 2008
Berichten: 13
Ik merk overigens dat mijn schaamhaar, okselhaar, en beenhaar ook dunner wordt en daar zie ik ook al kleine blonde haartjes. In mijn topicstart ben ik dus niet helemaal duidelijk geweest.

Dit is sinds maximaal 2 weken nu zo. Dat m'n wenkbruawen gedeeltelijk uitvallen, beenharen e.d. gedeeltelijk zijn uitgevallen. Zojuist viel het me op dat het ook geld voor mijn wimpers, dat die uitvallen.

Ik neem aan dat ik Universalris ipv Totalis heb?

Ik vind de foto's van Carlos Villanueve en Pierluigi Culina nou niet bepaald aantrekkelijk. Ik ben altijd een aantrekkelijke man geweest, ik heb ook geen probleem met kaalheid... en zie er nog steeds goed uit (krachttraining, mooie ogen e.d.). Echter de foto's van de mannen met Areata Universalis op Wikipedia, daar zitten wat ernstige voorbeelden tussen.

Is Universalis altijd permanent? En hoe erg lijkt mijn situatie permanent te gaan worden?

Financieel zit ik niet heel krap, ik zou best overwegen om een paar duizend euro te betalen voor een redelijke oplossing, waarbij ik in ieder geval mijn wenkbrauwen zou behouden. Anders wordt het inderdaad naar een oplossing zoeken voor nepwenkbrauwen, waar veel leden op het forum tevreden mee leken te zijn. Echter vraag ik me dan steeds af of het bij die persoon om een man of een vrouw gaat. Een dun lijntje is bij een man natuurlijk niet voldoende.

En zijn er meer mensen die last hebben/hadden van wenkbrauwuitval, die foto's hebben? Van hoe ze er nu uitzien met de nepwenkbrauwen e.d.?
thedutchlaw is offline   Met citaat reageren