Los bericht bekijken
Oud 25 maart 2015, 10:14   #52
Eef1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2015
Berichten: 1
Geslacht:
Hoi Kitty, ik heb me nu net aangemeld op dit forum, hoewel ik er al vaker op keek. Ik heb 6 jaar last gehad van haaruitval, tot en met 2 weken terug. Ik heb alles geprobeerd, bloedprikken, supergezond etend (doe ik nog steeds) , geen koffie, dermatoloog.. enz

Overal zeiden ze het zal wel aan hormonen of stress liggen. Mijn haaruitval was diffuus, elke dag stofzuigen en overal haren, om echt gek van te worden. Na 2 dag achter mijn bureau op werk lag de witte vloer vol met haren, echt genant.

Ik ben gelukkig nooit kaal geworden maar sommige periodes werd het echt heel dun, dat het mensen ook opviel. Het werd na 1 dag vet, en zodra het vet werd leek het nog veel erger uit te vallen, dus waste ik het haast elke dag.

Nu, ik ben gestopt met wassen! Nog wel met goed met water, zachtes masseren onder de douche maar geen shampoo's meer. 1x in de week nog met een klein beetje natuurlijke shampoo van de Tuinen. En dit ben ik nu aan het afbouwen want het lijkt niet nodig. En echt waar, het is als een wonder, ik heb totaal GEEN haaruitval meer! vanochtend vond ik welgeteld 2!!! haren in de doucheput. Ongelofelijk.

Het lijkt vies maar na 1 week wordt het niet meer heel vet, maar zacht met meer volume en glans. Na 1 week kreeg ik al complimenten over mijn haar

Ik zou zeggen; probeer het een maand, en kijk wat het voor je doet.

Ik had echt nooit verwacht dat het aan zoiets simpels zou liggen, want ik heb nooit last gehad van roos of jeuk op m'n hoofd, alleen die haaruitval. Ik denk dat dat hele shampoo gebeuren gewoon een marketing truc is, van "anti haaruitval' shampoos viel m'n haar alleen maar meer uit. (en vooral van l"oreal en herbal essences!!)

groetjes Eef
Eef1987 is offline   Met citaat reageren