Los bericht bekijken
Oud 27 oktober 2015, 15:08   #59
kitty_
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 februari 2013
Berichten: 27
Helaas heeft het laatste bezoek van de orthomoleculaire therapeute geen gewenst resultaat. Het haar verlies is nog steeds aanwezig en zichtbaar. Zo af en toe krijgen we de laatste tijd reacties oa wat heb jij dun haar meissie, en dan wordt je weer even met de neus op de feite gedrukt.


Nu aan het rondkijken welke opties er nog zijn. HA voor nogmaals een bloedbeeld laten prikken, moeheid is nog steeds aanwezig, zelf geen puf om te sporten, wil het wel maar lijft wil niet, armen en benen voelen als lood aan als ik aan het sporten ben.
Ben nu ook aan het kijken of acupunctuur kan helpen, energiebanen, haaruitval.
En ja dan komt toch wel het laatste dat er toch ook wel gekeken wordt naar een leuk mutsje voor op het hoofd ofzo. Wat we beide afvragen hoe het doe je dat in de hete zomer en met sporten, dan is het al warm/zweten en dan loop je met een muts/doek op??


Pruik voelen we ons allebei nog niet klaar voor, dan word het denk een haarband met haar ofzo. Ben daar nu ook wat meer aan het in verdiepen.


Toch denk ik ook dat het misschien kan komen door te veel vitamine..? Dus vergeleken met de vorige post, zijn we gestopt met een aantal extra vitamine,
Misschien een extra ijzer slikken, maar ja wilt dat ook niet meteen aangezien ik niet weet of ik daar nu goed of kwaad aan doen, dus nu appelstroop (op fruitsuiker) eten dat is natuurlijk vorm.
Glutenvrij broodjes gegeten en moet zeggen dat is wel goed bevallen.


Gebruiken nu shampoo van de Yess to, die bevalt goed.

Minoxidil 2% is ons aangeraden door de dermatoloog om te gaan gebruiken, maar de arts in de VU Amsterdam gaf aan dat het nooit een bewezen middels is? Dus tja..



We kunnen ons er nog steeds niet berusten wat het VU Amsterdam heeft gezegd, eigenlijk weten we het niet, dus geven we het beestje maar als naam: gen. Afwijking. Terwijl oma en ouders goed in het haar zitten?

Laatst gewijzigd door kitty_; 27 oktober 2015 om 15:12
kitty_ is offline   Met citaat reageren