Los bericht bekijken
Oud 16 juni 2014, 15:17   #25
Rolex_1978
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2010
Berichten: 15
Hi Karel,

Geen FUT doen, Ik heb dat in 2005 gedaan en nog steeds spijt. Het verschil was toentertijd erg groot. Dubbel in prijs voor FUE. Tegenwoordig is FUE goed betaalbaar en FUT is toch wat barbaars.. Al merk je er niets van dat ze een stuk huid van je hoofd verwijderen en weer dichtnieten

Finasteride heb ik lang gebruikt maar mee gestopt voor een kinderwens. Dit schijnt bij baby jongetjes een probleem te kunnen geven. Heb een gezonde baby meid. Nooit heb ik bijwerkingen gehad en wel een volle bos.

Na 2011 geen finasteride meer gebruikt.

Nu weer wat meer inhammen en kruin wordt zichtbaar. Ben me nu aan het orienteren in FUE met daarbij litteken correctie. Neig naar Turkije, waar ik de vorige ook heb gedaan. Al zou dichterbij ook wel fijn zijn.
__________________
2005 FUT bij Transmed in Istanboel
Proscar geslikt hierna
29 augustus 2011 gestopt met Proscar
Resultaat - wereld van verschil

2014 FUE Esteworld -1560 grafts/ 2940 met FUT littekencorrectie
Zonder extra medicijnen
Resultaat - twijfel of het wel goed is gegaan. Harde, out of sync haren bij mijn inhammen. Litteken nog even zichtbaar.

2021 opnieuw kalend aan de voorkant en op de kruin. Haren afgeschoren, maar je ziet litteken en ik twijfel of ik dit mooi vind. Het maakt mijn gezicht/uiterlijk een stuk harder. Onderzoek naar nieuwe transplantatie
Rolex_1978 is offline   Met citaat reageren