Los bericht bekijken
Oud 21 oktober 2014, 02:00   #8
dalanor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 25
Geslacht:
Thumbs up

Het is gebeurd: 1297 grafts zijn het geworden.

Het team van ABC in Veldhoven is er een hele dag druk mee geweest, het vinden van de follikels was iets lastiger dan gemiddeld vanwege de krul in mijn haar. De sfeer in het team is erg goed. Het verloop van de dag is exact zoals in andere topics (bijv. het topic door vdJeroen) is beschreven. Natuurlijk moet ik nog afwachten wat het resultaat zal worden, maar vooralsnog ziet het er netjes uit. Er zijn foto's gemaakt, maar die zal ik eerst nog anonimiseren.

Een van de uitdagingen komende tijd is het verkrijgen van een goede nachtrust. Ik heb totaal geen pijn, maar mag absoluut niet op mijn zij- of achterhoofd gaan liggen. De komende nachten zal ik op mijn buik slapen. Ik heb hiervoor een constructie 'gebouwd':

- Een kussen onder mijn hals/borst zodat ik vrij kan ademen en als het ware op het matras kijk
- Twee opgerolde dekens aan weerszijden van mijn heupen, tegen draaien in de slaap
- Mijn voeten óver het voeteneinde, zodat ik mijn hoofd niet kan stoten aan het hoofdeinde van het bed
- Een smalle plank tussen de benen (rechtop staand tussen matras en voeteneinde van het bed), ook om draaien in de slaap te voorkomen
- Mijn handen losjes in riemen vastgemaakt aan de bedrand zodat ik minder makkelijk kan krabben

Ik ga het nu proberen... evaluatie volgt .
__________________
2002 nov FUT 450 grafts op inhammen, Transhair
2002-2004 Finasteride + supplementen
2004-2012 Medicatieloos
2012-heden Finasteride 1,25 mg 1dd1 + Minoxidil 5% 1dd
2014 okt FUE 1297 grafts op inhammen en FUT litteken, Aesthetic Beauty Clinics

Laatst gewijzigd door dalanor; 24 oktober 2014 om 00:11
dalanor is offline   Met citaat reageren