Los bericht bekijken
Oud 5 december 2018, 14:46   #2
grsuy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2015
Berichten: 149
Geslacht:
Ik denk dat je voor een goede verdichting gerust in België of Nederland kan blijven en er zeker geen nood is om, tenzij het voor het budget zou zijn (waarmee ik niet bedoel dat de kwaliteit er daarom noodzakelijk onder moet leiden), naar het buitenland te trekken.

De enige voor wie ik eventueel verder zou willen reizen is dr. Rafael de Freitas (logischerwijs ongekend op dit forum, maar wel een grote naam in de Spaanstalige wereld en deze man tovert met haarlijnen), maar in België en Nederland zijn ook heel wat topklinieken en of je nu, om enkele voorbeelden op te noemen, bij Prohairclinic, Eberson of Veldhoven behandeld wordt... ik denk niet dat er echt veel verschil in je eindresultaat te zien zal zijn aangezien persoonlijke factoren en de mate waarin je de nazorg respecteert meer doorslaggevend zullen zijn.

Mijn mening is dat zo lang je voor een gevestigde waarde kiest met consequente resultaten je wel goed zit, en dan is het gewoon een kwestie van op consult te gaan en uiteindelijk te kiezen voor de kliniek die jou het beste gevoel geeft.
grsuy is nu online   Met citaat reageren