Los bericht bekijken
Oud 5 december 2017, 20:47   #3
RaspberryFields
HaarWeb lid
 
RaspberryFields's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 november 2017
Berichten: 13
Geslacht:
Hoi Nicolaas, dank je voor je reactie!

Klopt, van de minoxidil had ik ook gelezen dat shedding eigenlijk goed is. Ik vraag mij alleen af of ik wel hergroei kan krijgen met een ferritine waarde van (recentelijk) 51. Ik zie namelijk geen hergroei, terwijl ik de minox toch al 5 maanden gebruik . ik zie echt alleen maar uitval, volgens mij niet eens geminiaturiseerd haar. De gebieden worden gewoon sterk dun behaard en de scheiding bijv nog breder.

Maar ik zit er eigenlijk meer mee dat ´overall´ mijn haar echt vrij rap achteruit lijkt te gaan. Ik zie in relatief korte tijd (enkele maanden) echt mijn haar in het geheel dunner en meer diffuus worden. Toch de Diane pil? Ik zie online het overgrote deel v/d vrouwen wat echt enthousiast is. Maar het lijkt of de Diane pil bij mij juist ook voor een soort shedding zorgt? Zou dit kunnen? Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar iemand die toevallig dezelfde ervaring heeft? Of zou het toch komen dat het geen ´echte´ Diane pil is? Mijn huisarts spreekt dit overigens tegen.

Ik ga in ieder geval binnenkort op vervolg consult bij de dermatoloog. En ga dit uiteraard bespreken. Ik twijfel alleen een beetje of deze dermatoloog mij echt verder kan helpen. Ze is professioneel, maar dit lijkt niet haar expertise te zijn. Mocht iemand een goede dermatoloog weten (bij voorkeur regio Randstad) zal ik tips erg waarden . Eventueel via een PB natuurlijk. Eventuele andere reacties zijn ook welkom
RaspberryFields is offline   Met citaat reageren