Los bericht bekijken
Oud 18 september 2019, 12:46   #313
mexicang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2016
Berichten: 157
Geslacht:
Absoluut waar Viola. Er komen zoveel emoties bij kijken.
En het bevestigen van het haarwerk, dat moet gewoon goed zijn, zodat diegene die het draagt niet de hele tijd bezig hoeft te zijn met het haar. Want dat zijn we al genoeg, bezig met onze haren...

Zo is mijn haarwerk een haarwerk met klemmetjes.
Maar ja, die moeten steeds op dezelfde plek vast en dat geeft dan toch een soort tractie en soms doet het zelfs pijn.
Toen ik dit had aangegeven zouden ze er nog extra klemmetjes in zetten om te kunnen afwisselen, maar dit is niet gedaan.

Mijn ervaring met mijn eerste haarwerk is gewoon niet goed.
Inmiddels heb ik een mail gestuurd naar de eigenaar, omdat deze zich ten tijde van het doorpassen, knippen, klachten enz, niet heeft laten zien en diegene die mij hielp hem er ook niet bij heeft gehaald.
Dus een nette mail waarin ik aangeef dat er vast mogelijkheden zijn om tot een passende oplossing te komen.
Tot op heden geen reactie terug.
Ik kijk het nog even aan, maar echt, ze zijn een klant kwijt.

Inmiddels is de haaruitval nog wel aanwezig, het begon begin juni weer heel heftig en nu lijkt het iets minder.
Maar ik hou nu al mijn hart vast voor voorjaar 2020.
Het haarwerk wat ik heb geeft mij niet voldoende zelfvertrouwen, want een windvlaag en de krullen zijn er weer uit...
Dus waar moet ik dan heen?
Ik zie zoveel voorbij komen, maar is er iemand die hier een goed adres weet waar ik bijvoorbeeld Jon Renau kan bestellen, maar zeker ook uitproberen?
mexicang is offline   Met citaat reageren