Los bericht bekijken
Oud 1 oktober 2019, 17:19   #315
Marianne1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juli 2018
Berichten: 59
Geslacht:
Hallo allemaal! Jullie zijn nogsteeds druk aan het schrijven op dit forum! Ik heb niet alles gelezen maar hoe gaat het met jullie? Janneke draag jij je haarwerk nog elke dag en ben je er al aan gewend?
Mexican hoe is het met jouw haarstukje, is het nu naar wens of ben je er niet tevreden over?
Mijn haaruitval is zo verergerd, mn haar is nu zo dun dat ik me kapotschaam. Heb alle pillen en poeders al geprobeerd, gezond eten genoeg slapen, gebruik al 7 maanden minoxidil maar geen nieuwe haargroei te zien. Ik zie ook dat de haren die ik verlies steeds dunner worden, lees op internet dat dat komt omdat al je haarzakjes afsterven en steeds kleiner worden. Die haarzakjes komen nooit meer terug dus denk dat ik gewoon kaal ga worden. Mn pruik staat nogsteeds in de kast. Hij is wel mooi maar ik durf hem gewoon niet op te doen omdat het verschil te groot is en iedereen zal zien dat het een pruik is. En ik ben 12 uur per dag wegvan huis, betekent dus ook dat ik hem 12 uur per dag op moet. Kan er al niet tegen als ik hem een uur in huis op heb om te oefenen.
Het erge is ik ken niemand met een pruik. Zou zo graag mensen ontmoeten die ook elke dag een pruik moeten dragen en me tips kunnen geven.

Mexican volgens mij is Kondor Hair alleen leverancier voor haarwerkers. Heb ook zitten kijken voor Jon Renau maar dat is vooral in amerika een groot merk.
Marianne1 is offline   Met citaat reageren